Missie en Visie

Mensen met een ondersteuningsvraag verdienen speciale aandacht en hun eigen plek in onze samenleving. Het hebben van werk en/of een zinvolle dagbesteding, zoals structuur, zelfontplooiing en persoonlijke aandacht, is een fundamenteel element in iemands leven. Ook in het leven van mensen met een ondersteuningsvraag. Wij kunnen hierbij hulp bieden.

Kleinschalig en persoonlijk

Wij zijn een kleinschalige dagbesteding, hierdoor hebben wij veel tijd en ruimte voor onze talenten. En vinden het belangrijk om activiteiten op maat te bieden en hierbij denken we in mogelijkheden. We bieden een veilige en stimulerende omgeving waar iedereen zich op zijn eigen niveau kan ontwikkelen en stapjes kan maken in het aanleren en ontwikkelen van vaardigheden en waar ook veel ruimte is voor eigen inbreng.

Ontwikkelen van vaardigheden en talenten

Ook het behouden van vaardigheden vinden we belangrijk. Wij ondersteunen hierbij graag. Stichting Morrison heeft als doel het voorzien in mogelijkheden voor arbeidsmatige dagbesteding en ontwikkeling van talenten met een beperking en/of grote afstand tot de arbeidsmarkt.